Nervózne vedro tvárou kampane
Tak trošku nervózne vedro, vodný nadšenec Walter, sa v nedávno zverejnenom videoklipe Európskej komisie zaoberá otázkou nadmernej spotreby vody.
Videoklip je súčasťou kampane Európskej komisie Generation Awake! – Prebudená generácia!, ktorá upozorňuje spotrebiteľov na nebezpečenstvá súvisiace s neudržateľnými spotrebiteľskými návykmi prostredníctvom interaktívnych webových stránok na viacjazyčnej webovej lokalite www.generationawake.eu.
Cieľom je zvýšiť informovanosť o environmentálnych, hospodárskych, sociálnych a osobných dôsledkoch neudržateľného plytvania prírodnými zdrojmi a naštartovať zmeny v spotrebiteľských návykoch a správaní.
Kampaň je osobitne určená pre mladých obyvateľov miest a rodiny v celej Európskej únii a zámerom je nielen zvýšiť povedomie o dôležitosti efektívneho využívania zdrojov, ale tiež podporiť zmenu ich návykov. Pre školy poskytuje zdroj zaujímavých environmentálnych a spotrebiteľských informácií.
Od svojho vytvorenia v októbri 2011 prilákali webové stránky, ktoré sú k dispozícii v 23 jazykoch EÚ, viac ako 200 000 návštevníkov. Videoklip ku kampani si pozrelo viac ako 1 milión ľudí a stránka kampane na Facebooku má už takmer 13 000 fanúšikov.
Videoklip a všetky podrobnosti o kampani v slovenčine nájdete na:
.
pracovný tím programu01.06. 2012