Program EKOSTOPA sa momentálne nachádza v prestavbe. Registrácia bola ukončená. Stále si však môžete vypočítať svoju vlastnú ekologickú stopu alebo využiť viac ako 250 edukačných aktivít.

Nervózne vedro tvárou kampane

Tak trošku nervózne vedro, vodný nadšenec Walter, sa v nedávno zverejnenom videoklipe Európskej komisie zaoberá otázkou nadmernej spotreby vody.

Videoklip je súčasťou kampane Európskej komisie Generation Awake! – Prebudená generácia!, ktorá upozorňuje spotrebiteľov na nebezpečenstvá súvisiace s neudržateľnými spotrebiteľskými návykmi prostredníctvom interaktívnych webových stránok na viacjazyčnej webovej lokalite www.generationawake.eu.

Cieľom je zvýšiť informovanosť o environmentálnych, hospodárskych, sociálnych a osobných dôsledkoch neudržateľného plytvania prírodnými zdrojmi a naštartovať zmeny v spotrebiteľských návykoch a správaní.

Kampaň je osobitne určená pre mladých obyvateľov miest a rodiny v celej Európskej únii a zámerom je nielen zvýšiť povedomie o dôležitosti efektívneho využívania zdrojov, ale tiež podporiť zmenu ich návykov. Pre školy poskytuje zdroj zaujímavých environmentálnych a spotrebiteľských informácií.

Od svojho vytvorenia v októbri 2011 prilákali webové stránky, ktoré sú k dispozícii v 23 jazykoch EÚ, viac ako 200 000 návštevníkov. Videoklip ku kampani si pozrelo viac ako 1 milión ľudí a stránka kampane na Facebooku má už takmer 13 000 fanúšikov.

Videoklip a všetky podrobnosti o kampani v slovenčine nájdete na:

www.generationawake.eu/sk

.


01.06. 2012